Loading...
REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji)
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin sprzedaży biletów (zwany dalej „Regulaminem”) dotyczy zakupu biletów dostępnych w sprzedaży na wystawy czasowe, wydarzenia kulturalne, edukacyjne, seanse kinowe, (dalej „ Wydarzenia”) organizowane w Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) NIP 9562337347, mieszczącym się przy ul. Droga Starotoruńska 1a 87-100 Toruń.
- Zakup biletów jest równoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu Sprzedaży Biletów.
- Wysokość opłat określa cennik dostępny na stronie internetowej www.muzeumpamiecitozsamosc.pl oraz w kasie Muzeum.
- Bilety należy okazać przy wejściu na wystawę czasową lub wejściu na sale, w których odbywa się dane Wydarzenie.
- Przy zakupie biletów ulgowych posiadacz takiego biletu jest zobowiązany do posiadania dokumentu uprawniającego do ulgi i okazania go przed wejściem na wystawę czasową lub wejściem do sali, w której odbywa się dane Wydarzenie.
- W przypadku dokonania zakupu biletu dostępnego w sprzedaży internetowej lub w kasie niezgodnie z wymogami stawianymi w regulaminie danego wydarzenia (np. niezgodnie z limitem wieku), nie przysługuje zwrot pieniędzy za dokonany zakup.
- Do zwrotu zakupionych biletów stosuje się zasady określone w regulaminach właściwych wystaw czasowych i pozostałych Wydarzeń. Brak takiego regulaminu nie uprawnia do zwrotu zakupionego biletu.
- Dzieci w wieku do lat 13 mogą przebywać w Muzeum wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
§ 2 SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej dotyczy, wystaw czasowych, seansów kinowych i innych wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych organizowanych przez Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) i obejmuje sprzedaż indywidualną oraz grupową.
- Zakup biletów na Wydarzenia organizowane w Muzeum możliwy jest na stronie internetowej pod adresem www.muzeumpamiecitozsamosc.pl.
- Zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej jest możliwy w przypadku:
a) realizacji przez bank osoby dokonującej zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej płatności za pomocą systemu PayU lub posiadania karty płatniczej akceptowanej przez system PayU,
b) dostępności wolnych miejsc. - Operatorem systemu Przelewy24.pl jest PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, 60-198 Poznań, przy ul. Pastelowej 8, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476300,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza. - Kupujący, w celu internetowego zakupu biletów, o których mowa w Regulaminie, musi posiadać infrastrukturę techniczną i system informatyczny pozwalający na korzystanie z zasobów Internetu, konta e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW. Zaleca się stosowanie najbardziej aktualnej wersji jednej z następujących przeglądarek, z włączoną opcją „cookies” (obsługa plików cookies), Java Script i SSL: Microsoft Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome.
- Usługa płatności elektronicznej za bilety realizowana jest nieodpłatnie.
- Przy internetowym zakupie biletów należy dokonać wyboru dnia, przedziału czasowego wejścia oraz rodzaju biletu na wystawę czasową lub dnia, godziny wejścia i rodzaju biletu w przypadku pozostałych Wydarzeń.
- Bilet zakupiony online należy wydrukować lub zapisać na umożliwiającym wyświetlenie pliku urządzeniu mobilnym.
- Opłata za zakup biletów dostępnych w sprzedaży internetowej dokonywana jest za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl, w wysokości odpowiadającej pełnej kwocie wartości biletów.
- W przypadku wystąpienia błędów systemu, po upływie czasu przeznaczonego na zakup biletów, anulowania lub odrzucenia płatności, jak również jej potwierdzenia należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w serwisie zakupu biletów dostępnych w sprzedaży internetowej lub w wygenerowanych automatycznie mailach.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres [email protected].
- Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty wpływu reklamacji.
§ 3 SPRZEDAŻ W KASACH BILETOWYCH
- Kasa Muzeum czynna jest 3 godziny przed rozpoczęciem danego Wydarzenia. Aktualne godziny otwarcia kas dostępne są na stronie internetowej Muzeum www.muzeumpamiecitozsamosc.pl.
- Zakup biletów na Wydarzenia jest możliwy pod warunkiem dostępności miejsc.
- Kasa przyjmuje płatność w polskich złotych (PLN).
- Potrzebę wystawienia faktury VAT należy zgłosić w momencie zakupu biletu.
- W przypadku, gdy potrzeba wystawienia faktury VAT została zgłoszona w terminie późniejszym niż moment zakupu, Muzeum wystawi fakturę VAT tylko w przypadkach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 4 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie rezerwacji online jest Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) 87-100 Toruń, ul. Droga Starotoruńska 3.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do rezerwacji i zakupu biletów. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Muzeum jest brak możliwości realizacji zamówienia i świadczenia usług.
- W Muzeum został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email [email protected].
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z korzystaniem przez użytkowników z systemu rezerwacji i sprzedaży, w tym przygotowania i realizacji sprzedaży biletów lub usług na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”).
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe przechowywane będą przez okres zgodny z odnośnymi przepisami prawa.
- Podmiot danych ma prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 13 RODO.
- Podmiot danych ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, iż przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO oraz przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe podmiotu danych bez wyrażenia odrębnej zgody nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
- Więcej informacji na temat sposobu realizacji praw, określonych powyżej, możesz uzyskać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych w sposób określony w ust. 3.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Muzeum www.muzeumpamiecitozsamosc.pl, oraz w kasach biletowych.
- Muzeum zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu.
- Uwagi, skargi i wnioski można zgłaszać wysyłając wiadomość na adres mailowy [email protected]